Donnerstag, 23. Februar 2017

“Als ik op het werk naar het toilet wil, moet ik dat 3 dagen op voorhand aanvragen”

Uw gordijn opendoen? Sorry, zit niet in het takenpakket. Hulp bij toiletbezoek? Drie dagen op voorhand aanvragen en 5 euro per keer. Dorien Meulenijzer uit Leuven, door een spierziekte aan een rolstoel gekluisterd, ziet een hele stoet aan hulpverleners passeren. Allemaal even gestrest, gehaast en gefocust op efficiëntie. “Elk greintje menselijkheid is weg uit de zorgverlening. De besparingen maken alles kapot”, zegt ze in Het Nieuwsblad.
Verder lezen en Video:
http://www.gva.be/cnt/dmf20170223_02746737/als-ik-op-het-werk-naar-het-toilet-wil-moet-ik-dat-3-dagen-op-voorhand-aanvragen

Nashenka zegt: Spijtig dat vriendin Nancy niet meer online is, ze zou alvast een goede commentaar gegeven hebben. Lieve Nannyke, ik mis je zeer.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen