Dienstag, 7. Februar 2017

“Heerlijk om samen met mijn dochter ballet te dansen”



( GvA) Antwerpen -  Op je 36ste je eerste balletles volgen, samen met je dochter? “Waarom niet, ik leerde ook dansen met mijn moeder”, zegt Tatevik Mkrtoumian, oprichtster van Ballet Workout. In vier dagen tijd waren alle plekken uitverkocht voor haar eerste Mommy&Me. Alsof het was afgesproken, verschijnen de mama’s in zwarte sportoutfits en de dochters in roze tutu’s op de populaire eerste balletwork-out Mommy&Me.
Verder lezen: Daarvoor moet men op Gazet van Antwerpen geabonneerd zijn om toegang te hebben op het volledig artikel. Zie ook Videootjes bij YouTube. Foto:
Foto: Kioni Papadopoulos
Nashenka sagt: Das wird für einige Genossen  wohl zu  „kleinbürgerlich“ sein und  „vom Klassenkampf ablenken“ (Lach)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen